Skip to the content

Digitalisering er på alle's læber

Vi som digitalt konsulenthus befinder os i en spændende, men også udfordrende tid. Alle danske virksomheder er igang med en transformation, hvor digitalisering er nødvendigt for at følge med. Det stiller store krav til hvordan vi rådgiver vores kunder. Det er nu ikke blot et spørgsmål om knappen skal være rød eller grøn - vores rådgivning har forretningsmæssige konsekvenser. Konsekvenserne skal naturligvis udformes som digitalisering som skaber konkurrencemæssige fordele for vores kunder.

Som rådgiver skal man besidde viden - og det gør vi! Vi har arbejdet med det vi laver i rigtig mange år. Faktisk så mange år at vi faktisk er lidt brancheskadet. Derfor elsker vi at møde virksomheder i nye brancher, for det er her vi kan "lægge på" og rykke os som rådgivere - vores kunder er nemlig rigtig gode til at udfordre os. På denne måde er vi hele tiden tvunget til at tænke i kreative rentable løsninger for vores kunder.

Vi er også rigtige gode til at sige; nej. Vi rådgiver ikke udfra hvordan vi kan score flest timer hos vores kunder - det mener vi faktisk er ret dårlig stil. Vi tror på det gode lange samarbejde. Det er ekstremt vigtigt for os at vores kunder tager vores råd seriøst. Derfor er vi rigtig dygtige til at sige nej til opgaver. Det gør vi når vi ikke mener at vores kunder får nok "value for money". Det er meget simpelt. Hvis vores kunder er en digital og dermed forretningsmæssig succes, er vi også en succes. På den måde skaber vi lange relationer.