Skip to the content

Udfordring

Uno-X ønskede at opgradere sin webplatform, for at imødekomme et større og større digitaliseringsbehov. Dette for at adskille sig fra konkurrenterne med en ny innovativ og skalerbar platform. Første step bestod i at udarbejde nyt website, ny B2B Webshop og ny integration med analyseafdelingens Notes system. Et af de vigtigste parametre var en meget tæt og stærk integration med virksomhedens ERP system, Visma Business.

Løsning

På få intensive måneder blev der i tæt samarbejde udviklet en ny identitet og ny integration til eksterne datakilder. Specielt søgningen på forsiden er et unikt værktøj, som efterfølgende også er gjort eksponerbare for Uno-X’s kunder. Således kan Uno-X selv style og opbygge en landingpage med de indbyggede søgemekanismer og integrationer – sågar hvilket Visma sprog og OATS sprog (ekstern system som leverer information om hvilke olier, der passer til specifikke biler, lastbiler, landbrugsmaskiner o.l.) som skal vises på kundens landingpage.

Resultat

Uno-X Smøreolie har med den nye webplatform etableret en fantastisk stærk platform til at udvikle sin forretning digitalt og eksekvere digitale ideer lynhurtigt – alt sammen i en flot identitet og med et uhyre stærkt teknisk fundament.