Skip to the content

Møblér er en kæde bestående af selvstændigt ejede møbelforretninger fordelt med 35 butikker over hele landet. Det er meget vigtigt, at Møbler er lokalt forankret og at kunden møder ildsjælene bag. Derfor har den lokale DNA været meget vigtig i implementeringen. Når brugeren vælger en butik, følger valget brugeren på tværs af websites. Det betyder, at man møder ejerne bag den enkelte butik og checkout processen går som en leg.

Møblér fik i starten af 2018 implementeret et redesign i et responsivt og moderne look. Websites har to primære fokus:
1. At skabe kunder i kædens franchise butikker
2. At inspirere kunder indenfor møbler og indretning
For at løse dette benyttes en række forskellige virkemidler. Et stort element er naturligvis webshoppen. Møblér sælger primært produkter i den dyre ende af skalaen. Senge og sofaer ønsker forbrugeren at prøve, før man køber. Derfor er webshoppen for de dyrere produkter, primært en vigtig leadgenerator til butikkerne. Derimod de lavere prissatte produkter, som fx en bøjle eller et lammeskind, sælges ofte online.
På de dyrere produkter som sofaer eller senge, er der skabt et inspirationsunivers på møbler.dk. Her opretter kædekontoret blogindlæg og tagger dem med relevant nøgleord. I blogindlæggene berøres tidens tendenser, gode råd og tips og tricks. Med en skarp SEO strategi og mulighed for at booke et møde med sengeekspert, genererer websites som helhed kunder til de fysiske butikker.