Skip to the content

“ Med implementering af den nye kundeklub med et komplet setup med point på tværs af kanaler, oplever vores kunder en smidig og gennemskuelig kundeklub, hvor kunden kan købe på tværs af vores fulde produktsortiment. Med integrationen til vores klubkortsystem kan vi altid se hvor vores kunder optjener point. Vi har tilmed mulighed for at justere kundens point og tilføje ekstra hvis kunden har haft en uheldig oplevelse eller der er sket andet som gør vi selv kan justere kundens pointsaldo. 1st Web har været en sikker teknisk leverandør som også sparrer med os ift. Vores forretning. 1st Web er en meget kompetent og vigtig samarbejdspartner for os, som kan binde vores online tilstedeværelser samme på tværs af mere end 7 IT systemer”

Helle Merrild, Online Chef, Hjem-Is

B2C e-handel, kundeklub, pointsystem, GPS og SMS integration, NETS integration, Loyal Solutions integration, HeyLoyalty integration.
Kundeklub med komplekst webshops setup og integrationer til GPS software, E-mail

Udfordring

Med en forældet kundeklub som ikke kunne integreres tilstrækkeligt til resten af Hjem-Is IT infrastruktur, var det tid til at komme på et andet niveau med Hjem-Is kundeklub.

Løsning

Med kundeklub løsningen ovenpå den eksisterende webshop med brugervenlige funktioner som fx bland selv kassen, hvor kunden kan mixe sin egen kasse med is, er Hjem-Is nu tættere på en ægte omnichannel løsning.
Med kundeklub løsningen imødekommer Hjem-Is nu i højere grad kundernes behov, hvilket gør dem i stand til at give kunderne en endnu mere relevant og personlig oplevelse af brandet.
Kundeklubben er mere aktiv end nogensinde, kunderne agerer med brandet på tværs af kanaler som aldrig før og omsætningen på kundeklubmedlemmer er steget betragteligt.

Med en yderst sofistikeret integration mellem Hjem-Is’ systemer er det muligt for Hjem-Is at minimere antallet af menneskelige fejl, som i sidste ende giver kunden en god oplevelse i købet som, ved sms tjenesten som sender en sms i det øjeblik bilen er præcist 15 min. Væk fra kundens husstand. Sidstnævnte sker via en kompleks integration, som konstant er i kontakt med bilernes GPS software ift. hvor bilen er. Afstand omregnes til tid, og når tiden er 15 min. Inden ankomst sendes en besked til et SMS system som sender en sms inklusiv dagens tilbud.

Her illustreres de mange integrationer 1st web har etableret og vedligeholder for Hjem-Is:

 

Hjem-Is har aldrig oplevet større kundeloyalitet målt på engagement i e-mails, køb, sociale medier og interaktion ved bilerne. Dette er et direkte resultat af løbende konverteringsoptimering af www.hjem-is.dk og det nu stærke fundament ifa. Kundeklub. Omsætningen er steget og det samme er ordrestørrelserne. Hjem-Is samler med det nye setup informationer om kunderne, som kan hjælpe Hjem-Is med at levere en mere relevant og personlig dialog med kunderne.
Land Danmark. Handel,
Tags B2C ecommerce, content management, integration, kundeklub Hjemmeside www.hjem-is.dk