Skip to the content

Cenger Skandinavia har solgt produkter til den danske dentalbranche siden 1992, men selv med årtiers erfaring er det stadig vigtigt at være et skridt foran konkurrenterne.

Cenger havde behov for en ny, moderniseret webshop løsning, da den eksisterende løsning var forældet. Cenger ønskede at skabe en højere servicegrad gennem nye intelligente funktionaliteter. Med en stærk ecommerce løsning, kunne Cenger, til en fornuftig økonomi og på en projektvarighed på 3 måneder, løfte sine kunders onlineoplevelse til nye højder.

Løsningen er med Cengers Visma Business leverandør, Amesto, dybt integreret til Cengers ERP system Visma. Denne integration betyder at udfordringer med vedligeholdelse af vareinformationer og ordrehåndteringen automatiseres, hvilket sparer tid og mindsker fejl. Cenger kan nu afspejle al ERP forretningslogik på nettet. Dette betyder, at det ofte er hurtigere at finde fakturakopier, saldobalancer og se kundespecifikke priser for Cengers kunder på webportalen.

Med den nye webshopløsning, har Cenger fået et stærkt og agilt forretningssystem som hurtigt kan tilpasses, hvis og når kundernes behov ændrer sig. Med den smarte quickbestil-funktion kan kunden, som kender varens navn eller varenummer, indtaste og placere varen i kurven uden hjælp fra mus eller touchpad. Og med seneste funktion, hvor tandlægen med et enkelt klik, kan skifte mellem at se priser med eller uden moms, kan tandlægen med ro i maven, vende skærmen og diskutere mulige løsninger med slutkunden.

Cenger har, med den nye responsive løsning, løftet sit serviceniveau og højnet brandet Cenger visuelt. Løsningen er et stærkt fundament som ligger grund for en høj servicegrad mod Cengers kunder.